czwartek, 23 kwietnia 2015

#19 Marco Streller + konkurs!!

Hejka. Konkurs znajduję się na końcu tego posta. Dzisiaj mam dla was autograf Marco Strellera, zawodnika FC Basel. Jest to szwajcarski piłkarz występujący na pozycji napastnika. Obecnie gra w FC Basel. Wcześniej był zawodnikiem takich klubów jak FC Thun, VfB Stuttgart i 1.FC Köln. W reprezentacji Szwajcarii zadebiutował 11 października 2003 roku w meczu z Irlandią. Razem z drużyną narodową uczestniczył między innymi w Mistrzostwach Świata w Niemczech oraz Euro 2008.
Ile czekałem: 2 tygodnie
A teraz pierwszy konkurs na naszym blogu:

KONKURS!!!
Hej to jest pierwszy konkurs na naszym blogu :) w tym konkursie możecie wygrać autograf Kamila Bednarka (autograf niestety jest nadrukiem, ale prezentuje się bardzo dobrze i wydaje się że jest oryginalny) Autograf zdobyłem dzięki temu że byłem wolontariuszem na imprezie sportowej gdzie koncert miał Kamil Bednarek. Autograf wygląda tak:


Żeby wygrać taki autograf trzeba:
1. Odpowiedzieć na 4 proste pytania dotyczące Kamila
2. Gdy odpowiedzi wyślecie mi to trzeba napisać w komentarzu pod tym postem "gotowe"

Pytania:
1. W którym roku powstała płyta Kamila Bednarka pt."Jestem"
2. Kto gościnnie wystąpił w teledysku pt. "chwile ja te"
3. W którym roku Kamil Bednarek zwiął udział w trzeciej edycji mam talent
4. Ile lat mam Kamil Bednarek
E-mail - sportoweautografygir@gmail.com
Na odpowiedzi czekamy do 26 kwietnia (niedziela) do godziny 12.00
Zwycięzce poznacie 26 kwietnia po godzinie 15.00

UWAGA!!!
Jeśli udostępnicie naszego posta które będzie na fb to wasze szansę się podwoją czyli wasza nazwa będzie wpisana 2 razy do losowania


Powodzenia :)

Pozdrawiamy i życzymy wypchanych skrzynek :)
/Grześ i Rafał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz