środa, 1 kwietnia 2015

#12 Kanadyjska reprezentacja piłki siatkowej

Hej!
Mam wam dziś do pokazania 5 autografów od kanadyjskiej reprezentacji. 4 z nich są to zawodnicy, a jeden z nich to osoba z sztabu szkoleniowego. Autografy zdobyłem po meczu Kanada - Chiny podczas mistrzostw świata w piłce siatkowej w Polsce. Wstawiam te autografy dopiero teraz bo nie mogłem ich przedtem znaleźć. Sorki, że te autografy są trochę nie wyraźne, ale mrker mi się wypisywał, a na jednym pożyczyłem długopis od kuzyna. Najtrudniejsze było rozpoznawanie tych autografów, ale jakoś się udało :)


Jest to autograf Dustin Schneider gra on dla reprezentacji Kanady występuje on kiedyś w Zaksie Kędzierzyn-Koźle 


Ten autograf należy do Justina Duffa gra w reprezentacji z numerem 6. Obecnie gra w Transfer Bydgoszcz


Jest to autograf Adama Simaca gra on y numerem 8 ale te ma jakbz numer 6 na autografie i tego trochę nie rozumiem. Gra on od tego sezonu w ASUL Lyon Volley


Ten autograf to podpis Louisa-Pierre Mainville. W swojej karierze nie grał w żadnym zawodowym klubie.


Jest to autograf prawdo podobnie jednej osoby z sztabu szkoleniowego, przynajmniej mi się tak wydaje bo pamiętam, że jakiś pan z reprezentacji też się podpisywał u różnych osób, a więc myślę, że to jeden z nich.

Jak zdobyty: Osobiście po meczu
Czas oczekiwania: Cały mecz i gdzieś 10 minut po meczu :)

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek :0
/Rafał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz