poniedziałek, 13 kwietnia 2015

#14 Dawid Kubacki

Hej :) Mam wam do zaprezentowania mój nowy autograf. Autograf pochodzi on od Dawida Kubackiego. Jest on od wielu lat w pierwszym kadrze Polskich skoczków. Czasami ma słabsze okresy i skacze w pucharze kontynentalnym ale częściej występuje w pucharze świata. Wystąpił on również na mś w Falun, ale brał tylko udział w jednym konkursie. Autograf zdobyłem wysyłając list do grupy Eve-Nement Team. Postałem też od nich jeszcze parę innych autografów, ale będę je prezentował w następnych postach.



Jak zdobyłem: list na adres:
                        Eve-nement Team
                        ul. Krupówki 20
                        skrytka pocztowa 236
                       34-500 Zakopane                  
Czas oczekiwania: 23 dni

Zapraszam do zakładniki WYMIANA są tam nowe autografy na wymiane

Wypchanych skrzynek. Pozdrawiam Rafał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz