czwartek, 25 czerwca 2015

#27 Lechia Gdańsk

Hej.
Chcę wam dzisiaj pokazać koszulkę Lechii Gdańsk z autografami zawodników. Tą koszulkę posiada Grześ, ale jak na ten moment to ja będę wstawiał też jego autografy za niego. Jest to koszulka z sezonu 2014/15 tego który się skończył. Są tam chyba autografy wszystkich zawodników z podstawowego składu. Lechia Gdańsk zajęła 5 miejsce w lidze.


Jak zdobyłem: Dostałem
Czas oczekiwania:                

ZAPROSZENIE
Zapraszam wszystkich na imprezę która odbędzie się w moim mieście czyli w Suszu.
Mam nadzieję że ci którzy czytają mojego bloga a są z okolic Iławy lub Malborka to przyjadą.
26 czerwca (piątek) o 21 godz. koncert Mrozu na plaży miejsciej
27 czerwca (sobota) zawody triathlonowe dystans długi
28 czerwca (niedziela) zawody triathlonowe dystans sprint oraz mistrzostwa polski w tej dyscyplinie

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek :)
/Rafał



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz