wtorek, 2 czerwca 2015

#24 Kamil Bednarek II

Hej. Dziś wam przedstawiam kolejny mój autograf Kamila Bednarka. Przepraszam was bardzo że dawno nie ma żadnych postów spowodowane jest to tym że nie mam teraz za bardzo czasu, ale już za 1 lub 2 tygodnie posty będą wstawiane regularnie co parę dni. Kamil jest  jednym z najlepszych Polskich piosenkarzy. Niedawno wydał swoją nową płytę "oddycham" Autograf zdobył mój tata. Spotkał go przypadkowo w hotelu w którym był i poprosił o autograf i dał autograf i nawet z dedykacją. Ten autograf różni się od tego, który dostałem od Kamila na koncercie (tu macie pierwszy autograf)


Macie też nowy teledysk Kamila "sailing"


Jak zdobyłem: Osobiście
Czas oczekiwania:             

Pojawiła też się nowa ankieta bardzo będę wdzięczny jeśli weźmiecie w niej udział.

Pozdrawiam i życzę pełnych skrzynek
/Rafał



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz