poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#38 Justyna Kowalczyk

Hej!
No i przyszedł ten czas żeby wstawić posta w ostatni dzień wakacji. Ten autograf należy do Justyny Kowalczyk. Justyna jest jedną z najbardziej utytułowanych biegaczek świata. W swojej karierze 4 razy wygrała Puchar Świata (więcej razy tylko wygrała Jelena Välbe) ostatni raz Justyna wygrała klasyfikacje generalną w sezonie 2012/2013.  Justyna 2 razy zdobyła złoty medal na Olimpiadzie. Pierwszy raz w Vancouver w 2010 na dystansie 30 km stylem klasycznym, a 4 lata potem zdobyła złoty medal w Soczi na dystansie 10 km stylem klasycznym. W Tour De Ski Justyna wygrywała od sezonu 2009/2010 do sezonu 2012/2013. Mam nadzieję że nowy sezon dla Justyny będzie dużo lepszy niż 2 ostatnie i nie będzie miała tyle kontuzji.



Jak zdobyłem: List na adres    Justyna Kowalczyk
                                                    ul. Kasina Wielka 92
                                                   34-741 Kasina Wielka 
Czas oczekiwania: 1 Miesiąc

UWAGA OSZUST!!!
Chcę was wszystkich ostrzec że w sieci jest pewna osoba która podaje złe adresy prywatne (lub przynajmniej mi tylko adres zły podał) Napisałem potem znowu to tej osoby, że adres jest zły, ponieważ list do mnie wrócił. Ta osoba nie odpisuje mi od ponad miesiąca.
Radzę się z tą osobą nie wymieniać
Mail i adres tej osoby:
kryst*******6@****.pl 
pam****autographs.********.com
Nie podałem całego adresu dla bezpieczeństwa naszego bloga.

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek :)
/Rafał


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz