niedziela, 10 maja 2015

#21 Św. Jan Paweł II

Hej. Mam wam dziś bo zaprezentowania autograf Św. Jana Pawła II. Był on wybitnym Polakiem, jednym z najlepszych Papieży. Parę lat po swojej śmierci został ogłoszony błogosławiony, a później świętym. Jego prawdziwe imię i nazwisko to Karol Wojtyła. Autograf zdobyłem przypadkowo gdy oglądałem zdjęcia mojego dziadka niedawno i pomiędzy nimi był ten autograf. Autograf jest pewnie z jakieś pielgrzymki w Polsce. Niestety nie mam więcej informacji o tym autografie. Autograf jest oryginalny. Jestem bardzo szczęśliwy że posiadam, że posiadam ten autograf w mojej kolekcji. Uważam że był najlepszym Polakiem w historii. Niestety nie miałem okazji żeby go zobaczyć na żywo.




Jak zdobyłem: _________
Czas oczekiwania:___________

Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek :)
/Rafał


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz